Marching( In Name Of Love) kapitel 1

Nu är det tre månader sen jag och eric gjorde slut och det käns fortfarande konstigt men jag försöker fortfarande komma över det.Men eftersom jag har älskat honom i nästan fem år är det liksom rätt svårt och jag älskar honom fortfarande, men tillbaka till verkligheten annars blir min gröt kall och jag har ju mycket och gör, Så jag slängde i mig gröten och satte på mig skorna och gick till studion...
Erics perspektiv:

Nu är det tre månader  sen jag gjrode slut med molly och det var skönt ett tag men nu är det verkligen jobbigt speciellt på mello det var ren totyren för jag älskar ju henne fortfarande men älskar hon mig fortfarande....
pip pip pip....
Min telefon ringde och jag svarde utan att kolla vem det är..
-Hej det är eric ?
-Hej erich det är thomas jag tänkte sig att imorgon så ska du till nyhetsmorgon och hoppa in för en kille som skulle sjunga med en tjej men han blev sjuk är det okej?
-Vem är tjejen då?
-Molly.....
Mollys perspektiv:
 
Jag var färdig med låten forgivness and love som jag skulle sjunga imorgon med christopher och den är sjuk bra me den hade varit bättre med eric,ÅÅÅ! jag saknar honom så men vi kan inte vara vänner det skulle bli för svårt för mig....
-Molly hör du mig,Sa min  manager.
-Va? Oj förlåt vad sa du?
-Att christopher inte kan komma imorgon han är sjuk.
-Men vem ska jag sjunga det med då?
-Eric Saade....
 
 
 
 
 
Så vad tycks.Jag ska säga att jag har svårt att skriva så om ni hitta stav fel är det bara för att jag är dyxslektiker så men jag försöker hoppas ni gillar det ändå!!<33 kommentera.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Den värkar bra :)

2013-01-12 @ 09:10:47
Postat av: Anonym

Jag gillar det, längtar tills nästa kapitel kommer.

2013-01-13 @ 00:11:42
Postat av: Micka

åh längtar tills nästa kapitel:)

2013-01-14 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0