Timeless - Kapitel 23

och såg en gång som var uplyst av levande ljus och den led fram till ett bord som var skit fint dukat ,så jag gick fram till bordet och där låg en till lapp där det stod:Kolla bokom dig!
Och jag kollade bokom mig och där stod han eric och han hade en ros i handen ,Jag sprang fram till honom och kramde honom sen kyssdes vi senare fick jag rosen av honom och sen sa han
-Översakat!!
-Ja absolute ,Har du gjort deta själv ?
-Ja det har jag gjort eller inte helt själv men nästan vad tycker du ?
-OMG super varcket , men ska vi äta frukost nu för jag är hungrig
-Visst älskling ,sa han och tog min hand och vi gick till bordet och han drog ut stolen vilken GENTLEMAN han är,
-tack ,sa jag ,sen sprang eric till sin plats och satte sig .Senare kom maten och vi åt det var jätte gott ,när vihade ätit upp sa jag
-Vad ska vi göra idag då?
-Det är en överaskning
-Men eric du vet att jag inte gillar överaskningar,sa jag men han brydde sig inte föresten varför är han så romantisk idag är det en speciel dag idag eller ?Hmm vem vet.

Nårgar timmar senare:
-Eric var gör vi i en park
-Jo michelle det är så att jag skulle vilja säga nåt till dig men det är svårt att säga så jag kom sjunga det ,sa han tog fram en gitarr och började sjunga och jag började få glädje tår och hela tiden ha sjöng så kollade han in i mina ögon och han kollade rakt in i min själ det kände jag och nu vet jag att han verkligen var den bästa pojkvännen i världen .
När han hade sjungt klart frågade mig:
-Vad tyckte du
-Jag tycker .......







Vad tycker ni är den bra novelll jag skriver elller ska jag lägga ner deta om ni vill att jag ska va kvar sprid den här blogggen då!!!!!?

Kommentarer
Postat av: Anna♥

Fortsätt att skriva <3 jag har läst hela berättelsen nu i kväll och jag äääälskar den verkligen <3

2012-04-09 @ 22:19:39
Postat av: Josefin

Nej det är jättebra! :D MER! Vad kommer hända? :o Spännande! <3

2012-04-10 @ 09:08:27
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Ellen

den här novellen är SKIT BRA !!

helt fantastiskt !!! <3

2012-04-10 @ 17:11:44
URL: http://saadelover.blogspot.com
Postat av: a.l.v.a.n

Jätte Bra!!! Allt är bra med denna novell, allt romantiskt och så :))

2012-04-10 @ 17:22:33
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se
Postat av: Anonym

gillar din noveell . den är bra!

Tänk på att beskriva mera och inte ha så bråttom med vad som ska hända!



glömm inte att din novell är bääst! ♥

2012-04-10 @ 20:14:11
Postat av: Anonym

Jätte bra, mer!

2012-04-12 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0