Timeless - Kapitel 22

När vi hade stått i några minuter och pussas gick vi hem hämtade en filt och jag byte om till ett par skorts och en kofta som var liten så man såg min mage .Därefter gick vi till  stranden la ner filten och jag la mig på den och sa
-Kolla himlen,och pekade på stjärnhimlen och sen efter ett tag kom eric och lar sig över mig och vi började kyssas sen ledd det till hånglen.Efter har kysst länge så la han sig ner jämte mig och flätade ihop våra händer och så låg vi där ett tag sen sa jag 
-ja är trött och det är kalt eric kan vi gå upp till rummet nu
-Visst kan vi ,sa han och ställde sig upp sen sträkte han ut handen och jag tog den sen tog han filten .

*
När vi kom tillbaka drog jag i Erics tröja och vi backade till sängen sen började vi kyssas sen sa eric 
-Var inte du trött
-Jag vill inte gör dethär på stranden sa jag och började kittla eric och han skrattade jätte mycket.efter har kittlat honom ett tag slutade jag och sa
-hahah där fick du 
-Du kommer ångra att du sa det,sa han och tog tag i mig och gick ut till strande och i havet sen slängde han i mig .När jag kom upp så tog jag tag i han skjorta och drog ner honom i vattnet sen kom vi båda upp och då insåg vi att det var kalt så vi sprang upp och duschade sen gick vi och la oss och då sa eric
-Det har varit roligt i dag eller vad tycker du 
-Ja absolut men kan vi sluta med något annat mysigt och du förstår vad jag menar, och han kollade konstigt på mig sen kollade jag flörtigt på honom och han förstod så han sprang hämtade en kondom.

*
Efter massa smeckande på varandra hade vi sex och det var underbart ,efter vi hade haft sex tog vi på oss underkläderna somnade vi men innan vi slöt våra ögon sa eric
-god natt och jag älskar dig
-Samma här

Nästa morgon:
Jag vaknde av en duns och då kollade jag och såg att jag inte låg i sängen så jag ställde mig upp och kollade och han var ej där men det var en lapp som det stod :
Möt mig vid stranden när du vaknar klä på dig också XoXo ERIC
Så jag sprang och tog på mig kläder ,det blev ett par vita skorts med ett kärp och en brunt linne och ett halsband med en fjäder på sen borstade jag håret och sprnag ner till stranden och fick se.......        






Kommentarer
Postat av: Josefin

Hett! :) Spännande, vad är det som ska hända? Vill veta nuu! <3

2012-03-15 @ 18:15:09
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Nadja

Riktigt bra. Vill ha meeeer :D

2012-03-24 @ 13:33:36
Postat av: a.l.v.a.n

När kommer ett nytt kapitel?<333

2012-04-06 @ 18:31:30
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0