Timeless - Kapitel 21

Så jag ställde mig upp sträkte ut armen och sa
-Kom då
-Visst ,sa han och tog min hand och kollade bussigt på mig sen sa
-Sist ner är en rutten fisk ,sa han och börjad springa och jag sprang efter sen när jag var i vatttnet så döck jag i och det gjorde eric ochså sen när vi kom upp så sa han
-JAG VANN du är rutten fisk
-Nej du fick försprång så jag vann ,men det skulle jag inte sagt för då började han skvätta vatten på mig och sen toga han tag i mig och och slängde i mig igen och när jag kom up så började han kittla mig och började säga
-Erkänn att jag vann annas så kommer jag ej sluta
-Hahaha okej okej du vaaannn,sa jag och han lyfte upp mig i luften sen släppte han mig igen så jag hamnde under vattnet och sen när jag kom upp så så sa jag
-det där var inte snällt,sa jagoch han bara gapskrattade åt mig sen gick jag fram och tryckte ner hans huvud under vattnet sen släppte jag honom och han flög upp och kollade mot mig med en arg blickoch jag började skratta högt åt honom .

*
Efter 3 timmar på stranden gickvi hem sen duschade vi och klädde på oss fin klädder ,jag satte på mig en svartklännig
med blommor på sen tog jag ett midje bältet till den och tog fram min locktång och lockade håret sen satte jag på mig mina svarta klackar sen gick jag till badrummet där eric var och han kollade med stora ögon och sa
-Gud var sexig du är i den klänningen
-Tack ,sa jag och pussade honom sen tog jag fram mitt smink och sminkade mig sen var jag klar och det var eric med han hade ett par shorts som slutade vid knäet sen ett linne sen en röd/vitt skjorta och en hatt  som var svart .Sen efter har leta jätte mycket efter en resturang så hittade vi en resturang vid stranden som varkade jätte mysig.Så gick vi in och en kypare kom fram och jag sa
-Table for two
-Come with me then ,sa han och vi gick utt på en terass somman kunde se solnedgången det såg jätte fint ut ,sen satte vi oss ner sen sa eric
-Vad fint det är va
-mmmh riktigt fin och rommantiskt man kan säga att min mamma valde ett bra ställe och ha semester på
-Jag älskar dig michelle ,sa han och kysste mig .När vi hade slutat kyssas sa jag
-Jag älskar dig också Eric ,sen kom maten och den va jätte god sen när vi hade ätit upp gick vi ner till stranden och gick där rätt länge och höll hände sen tog han båda mina händer och pussade mig på kinden sen på munnen .Det här är den bästa semmesten i hela mitt liv.






Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh va mysigt! MER!

2012-03-04 @ 08:04:42
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du skriver så jävla bra kapitel!!!<3

2012-03-04 @ 18:36:49
Postat av: jojjo

meeer!

den är AS bra!!

2012-03-12 @ 13:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0