Without you i´m nothing - Kapitel 1

PIP PIP ......
ÅÅÅÅ jävla väckarklocka, ännu en dag på cafét. Jag reste mig upp och masade mig in i duschen. Det kändes som om vattnet aldrig skulle bli varmt. Men till slut blev jag färdigt i duschen och jag tog på mig en svart tröja som vi använder på jobbet och till det tog jag ett par svarta byxor lite tråkigt men jaja ska ju jobba så vem brys sig om det .Sen satte jag upp håret i slarvig toffs och gick och gjorde frukost ,det fick bli flingor med mjölk.
 1 timma (på jobbet):
-Isa(hon heter isabella men hon blir kallde det på jobbet) kan du ta och lämna beställningar
-Ja visst,sa jag och togen bricka med en beställning och gick till en gäst och gav det till och den sa tack.
 
9 Timmar(isa är påväg från jobbet ):
 -Hejdå vi syns imorgon ,sa min chef och jag tog min väska och gick. När jag kom hem tog jag av mig skorna och jackan och gick in i sovrummet och satte på min one pice och gick till köket tog en ben and jerry´soch satte mig vid tv, Just nu gick gossip girl mitt favvo program.Nät jag hade kollat färdigt gick jag och duschade och njöt av vad ända stråle som slog mot kroppen ,När jag var färdig gick jag och la mig och läste lite bok sen lag jag udan den och somnade...
Nästa Morgon:
Pip pip pip
-omg kan jag aldrig vänja mig ,sa jag och gick upp och tog på min jobbar tröja och jeans ,Nu stog jag i köket och gör amrikanska pannkakor  och dom blev jääte goda men jag fick äta snabb ,sen gick jag ut och lyssnade på och var helt inne i min mobil att jag råkade gå in i nån och ramlade bakåt och sa
-Kan du se dig för eller?,sa jag och kollade upp och såg nån jag kände igen på nåt sätt men var.....
 
 
 
 
 
 
Så äntligen ! förlåt så jävla mycket att ni fick vänta så länge!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jätte jätte bra :D

2012-10-20 @ 07:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0