Timeless - Kapitel 20

Nästa morgon:
Jag vaknade  av att solen lyste in i mina ögon så jag gick upp försiktit och kollade mot sängen han vaknade inte bra ,sen gick jag in i badrummet och duschade sen borstade jag mit hår sen satte jag upp den i en hög tofs sen borstade jag min tänder och sen när jag var färdigt såg jag att han var bakom mig och han gick fram och kramde om mig bakifrån och kysste min kind sen vände jag mig och kysste honom sen sa jag
-Godmorgon sovit gott
-Ja såklart jag sover alltid bra när jag har dig vid min sidan jag känner mig trygg
-Ååh vad du är gulligt detsamma här ,sa jag och pussade honom snabbt sen gick till sovrummet och satte på mig min spetts trosor och be-hå sen satte jag på mig ett par svarta shorts och en lös gul t-shirt .När jag var färdig gick jag till köket och där stog Eric i bara kalsonger och sen vänder han sig och jag började stirra på hans mage ,GUD VAR SEXIG MAGE HAN HADE ,sen väktes jag ur drömmen när han sa
-Vad stirrar du på ?
-inget, sa jag och kollade bort och började rodna ,sen sa han
-ska vi äta frukost nu eller ?
-Visst ,sa jag sen satte vi oss och åt frukost sen efter vi hade ätit den gick vi till sovrummet och eric satte på sig sina byxor sen sa jag
-Eric
-Ja vad är det ?
-Vi har aldrig test sängen om du föstår vad jag menar
-Jaha men vill du de...-han han säga innan jag började pussa honom sen drog han av min tröja sen backade vi till sängen sen började vi och och ta av oss byxor sen underklädenra sen tog eric en kondom och vi hade sex i mallorca..

*
-Kom igen eric jag vill bada nu när vi här på stranden
-Vänta jag ska bara sola lite till
-Snälla eric ,sa jag och pussade honom på kinden och han öppande ögonen och sa
-Okej ,sa han och himlade med ögonen....





Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättebra! MER! <3

2012-02-26 @ 21:34:32
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: a.l.v.a.n

Fantastiskt bra!

2012-02-27 @ 22:41:14
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se
Postat av: Lollo

Super bra!

2012-03-01 @ 07:45:46
Postat av: bellaa

Bra!!!<3

2012-03-08 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0