Timeless - Kapitel 19

Jag att han inte var där så jag ropade
-Eric!!
-Ja vad är!! ,sa han och kom nästan springade och utan att se kläderna på golvet så ramlade han och när han reste sig upp så märkte jag att han inte hade nåt under sin handuk och han hade tappat den så jag sa
-Eric du har tappat di..i..n handuk ,sa jag och tog upp handen för ansiktet så jag slapp sen det
-Ojj förlåt ,sa han och blev helt röd i ansiktet och gick in i badrummet och ropade
-Kan du ge mig min kläder som ligger stolen
-ja ,sa jag och gick och hämtade dom sen så gick jag till badrumms dörren och knakade på den och han sa
-Kom in jag är inte naken nu,och jag skrattade för mig själv och öppnade dörren och gedde kläderna till honom sen frågade han
-Hur mycket såg du ?
-allt men det gör inget
-Okej ,sa han lite skenerat och kollade bort så jag gick fram och sa
-Jag älskar dig och din kropp du behöver inte tycker det är pinsamt ,sa jag och kyssade honom och han bevarade den  och sa
-jag älskar dig med men vi måste äta frukost ,sa han och tog min hand och vi gick ut till frukosten och sa
-Har du gjort deta
-Ja ser det gott ut
-super, Sa han och satte sig och började äta som en gris får jag sig för maten på tallriken försvann fort så då sa jag
-Du var visst hungrig
-Ja är det kosntigt eller ?
-Nej ,sa jag och ställde mig upp och tog våra tallrikar och ställde dom i diskmashinen sen satte jag mig i Eric famn och sa
-Tänk vi ska åka idag
-Jag det ska bil roligt..

tretton timmar senare:
-Vi landar i mallorca om tio minuter ,sa nån människor i högtalaren.
-YES entligen det är alltid så jobbigt att flyga ,sa jag och eric vände sig till mig och nickade sen tog han min hacka drog den mot honom och våra läppar mötes och vi kysstes länge tills en flygvärdinna sa
-Kan ni vara snälla och sätta på er era bälten
-javisst ,sa jag och rodnade lite ..

*
Nu var vi framma vid hotellet och vi stog utanför så tog eric tag i mina kinder och sa
-Jag älskar dig,sa han och kysste mig sen sa jag
-Jag älskar dig med men ska vi gå in till vårt rum nu för jag är skit trött efter resan och klockan är 23.30 .
-Visst,sa han och tog våra väskor  och vi gick in till rummet och öppnade våran väskor och hämtade vår tandborstar  och borstare tänderna och gick och la oss  i sängen som var jätte skön iallafall innan vi somnade sa jag
-God natt
-God natt,sa han och kysste mig sen somnade vi ihop trasslade.....




Vad tycks och novellen är den bra!!?

Kommentarer
Postat av: a.l.v.a.n

SKIT BRA!!!! jag har varit inne på bloggen varje dag och längtar efter ett kapitel:) blev jätte glad när jag såg att det hade kommit ett nytt kapitel <3

Längtar till nästa ;)

2012-02-17 @ 15:31:29
URL: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja. :D MER!

2012-02-17 @ 16:52:53
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Catizz

Den är jättebra <3<3<3

2012-02-17 @ 19:09:01
URL: http://ericsaadelovstories.devote.se
Postat av: jojjo

meeeeeeeeeeeeer

2012-02-19 @ 00:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0