Timeless - Kapitel 24

-Jag tycker det var det mest vackraste du nånsin har skrivt och jag har hört dig live många gånger men det var det finaste jag har hört eric har du skrivit den själv
-Ja och låt är skriven till dig och låten kommer rakt från mitt hjärta
-Aww du är så gullig jag älskar dig ,sa jag och kyssde honom passionerat sen sa han
-Du har ingen aning hur mycket jag älskar dig och hur mycket betyder för mig ,sa han och jag kände att jag fällde en tår men eric torkade bort den med sin tumme sen sa han
-Ska vi ta en promenad och kolla runt lite här
Mmh det kan vi, sa jag och vi ställde oss upp och flätade ihop våra händer och gick runt lite tills jag såg en jätte fin bröllopsklänning och stannde och sa
-Kolla på den klänningen en sån skullle jag vilja ha på mitt bröllop
-vill du testa den
-Ja jätte gärna,sa jag och vi gick in och då stod det en tjej där och när hon såg oss sa hon
-Welcome can i help
-Yes i want to try the dress in the window ,sa jag och hon gick och tog den sen kom hon tillbaka med den då frågade hon:
-Are you getting married soon
-Now i just want to try it
-Okey ,sa hon och jag gick in till provrummet och satte på mig den och blev helt förvånad för jag såg...



Väldigt kort men det är så att jag vill har hjälp med den bloggen är det nån som vill hör av dig genom att adda :[email protected] ,snälla hjälp mig????

Kommentarer
Postat av: jojjo

meeeeeeeeeeeeer!!!

2012-04-22 @ 21:47:45
URL: http://jojjosliv.blogg.se/
Postat av: a.l.v.a.n

Jätte bra!:)

2012-04-25 @ 18:05:30
URL: http://ericsaadelovestories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0